Petra Leistra (Praet) werkt volgens de kwaliteitscriteria en condities die voortkomen uit de gestelde eisen vanuit de beroepscode van de beroepsvereniging voor psychologen het NIP. Ben je ontevreden over je behandelaar of de verleende zorg of diensten, neem dan contact met Petra op om je klacht te bespreken. Wanneer we er samen niet uit komen of je wilt liever niet met haar praten, dan kun je een klachtenfunctionaris vragen om te bemiddelen. De klachtenfunctionaris is neutraal en kiest geen partij. Het doel van de bemiddeling is om er samen uit te komen of samen tot een oplossing te komen.
Praet is aangesloten bij klachtenportaal Zorg. Via onderstaande link is meer informatie te vinden over het starten van een klachtenprocedure. Een klacht kan schriftelijk ingediend worden bij Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg via klachten@cbkz.nl
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.